En directe

Trotamundos

RÀDIO ESTEL

Pere Calvó (PPC): "Si algú ens vol dir que som racistes és desconèixer la realitat que viuen els nostres ciutadans"

Setmana d'eleccions que travessarem amb representants de les diferents formacions polítiques que concorren als comicis del 24 de maig. Dilluns hem tingut amb nosaltres Pere…

18 maig 2015

Redacció

Comparteix

Setmana d'eleccions que travessarem amb representants de les diferents formacions polítiques que concorren als comicis del 24 de maig. Dilluns hem tingut amb nosaltres Pere Calvó i Roca, diputat del PPC.

El Partit Popular de Catalunya es presenta a 524 municipis i està present amb 470 regidors a tota Catalunya.
"Pretenem que els ajuntaments estiguin exclusivament al costat de les persones, davant els partits que diuen que és un pas previ a les eleccions autonòmiques. Per això fem campanya molt en positiu per no fer política ficció, sinó política molt real, de solucionar els problemes del ciutadà". Pere Calvó concretament s'ha referit a dos partits: "Especialment Convergència i Esquerra concebeixen els ajuntaments com un instrument per altres fins que no tenen res a veure. S'han oblidat realment del què és important: es pot fer molt en ocupació, sanitat, educació...".
Laura Aznar ha preguntat sobre els missatges racistes de la propaganda del PP, com Netejant Badalona: "Xavier Garcia Albiol ho deia molt clar: aquí no es persegueix ningú, es persegueix les persones que van contra les ordenances municipals. Hem d'erradicar l'incivisme, és l'arrel de la inseguretat", apuntava Calvó, que afegia: "Si algú ens vol dir que som racistes és desconèixer la realitat que viuen els nostres ciutadans". A més, ha criticat altres formacions: "Nosaltres quan hi ha un problema d'integració no farem veure que no passa res. hi ha ciutadans que pateixen un problema i necessiten solucions. Nosaltres no farem veure que no existeixen problemes com fan els partits d'esquerra". El diputat del PP ha insistit en la idea d'una "inmigració legal i ordenada"
Pere Calvó també recordat actes on s'han insultat als representats del PPC: "Alguns s'omplen la boca de democràcia però després no permetre a altres parlar obertament. Això sí que és violència"
Escolta Pere Calvó (PPC) - minut 42

Més actualitat

política

POLÍTICA

Sense categoria

Josep Àngel Borràs, pèrit forense: "És indubtable que la foto de Mazón ha estat intervinguda, no es correspon amb l’original"

La foto de Mazón ha estat intervinguda

El professor de la Universitat de Barcelona i expert en falsedat documental diu que la fotografia "presenta molts artefactes que no hi haurien de ser"

14 març 2025

Redacció

ACTUALITAT

COVID

MEDICINA

SALUT MENTAL

SANITAT

Sense categoria

L’Hospital d’Igualada manté la Unitat de Suport Emocional als professionals sanitaris cinc anys després de la pandèmia

Hospital d'Igualada consolida la unitat de suport emocional

Aquest servei ha atès 270 sanitaris per episodis d'ansietat, depressió i estrès posttraumàtic, entre altres símptomes

13 març 2025

Redacció

COVID

política

POLÍTICA

SANITAT

SOCIETAT

Alba Vergés admet xocs amb el govern espanyol durant la pandèmia: “Vam haver de justificar-nos molt”  

Alba Vergés recorda la gestió de la pandèmia

L’exconsellera de Salut durant la pandèmia, Alba Vergés, diu que cinc anys després “encara cou” el tema de la vacunació de la Guàrdia Civil.  

13 març 2025

Redacció