Segons les dades de l´estudi d´audiències (EGM) que s´han donat a conèixer aquest matí, RÀDIO ESTEL te actualment una audiència de 22.000 oients, 9.000 més que en l´últim estudi publicat el més de novembre de l´any passat, i 10.000 oients més que fa un any.
Pel que fa l´audiència acumulada, el resultat a dia d´avui és de 39.000 oients, 9.000 més que el passat novembre i 11.000 més que l´any passat en aquestes dates.
Per comarques, d'on més s'ens escolta és del Vallés Occidental, Barcelonès, Segrià, Vallès Oriental, Maresme, Baix Llobregat, Gironès i Tarragonès.
Més actualitat
ACCIÓ SOCIAL
DRETS HUMANS
POLÍTICA
SOCIETAT
Anna Gómez, sobre els retards a Rodalies: "Això és una merda, rebem garrotades de tot arreu"

La portaveu de Dignitat a les Vies insta el govern a dir la veritat sobre el caos a Rodalies perquè "només així podrem començar a treballar"
19 març 2025
Redacció,