
Ràdio Estel ofereix una cobertura especial per Setmana Santa, amb la retransmissió en directe de diverses litúrgies i actes de pietat. Les celebracions comencen aquest Diumenge de Rams dia 29 i s'allarguen fins el pròxim Diumenge de Pasqua de Ressurrecció, 5 d’abril. A més d’aquestes celebracions destacades, l’emissora mantindrà la retransmissió diària de la Missa a les 7:15 h des de la Catedral de Barcelona.
A continuació, detallem la programació de les sis celebracions que Ràdio Estel emetrà en la commemoració cristiana de la passió de Crist.
Programació especial
- Diumenge de Rams, 29 de març
11 h: Benedicció de Rams i Palmes, des de la Catedral de Barcelona. Presidida pel cardenal Joan Josep Omella. Primer es fa una benedicció de les Palmes i els Rams al Pla de la Seu a l'exterior de la Catedral i després es fa l'Eucaristia a l’interior.
- Dijous Sant, 2 d’abril
19 h: Missa de la Cena del Senyor, presidida pel cardenal Joan Josep Omella
- Divendres Sant. 3 d’abril
15 h: El Sermó de les Set Paraules, des de l’exterior de la Catedral de Barcelona, amb predicació del canonge Gabriel Carrió.
17 h: Acte Litúrgic de la Passió i Mort del Senyor, presidit pel cardenal Joan Josep Omella
- Dissabte Sant, 4 d’abril
22:30 h: La Vetlla Pasqual, des del Monestir de Santa Maria de Poblet. L'aigua, el foc, la Paraula de Déu, la renovació del baptisme i la comunió en Crist ressuscitat es fan present en una celebració presidida per l’abat Rafel Barruè.
- Diumenge de Pasqua de Ressurrecció, 5 d’abril
12 h Missa Pontifical de Pasqua, presidida pel cardenal Joan Josep Omella




