En directe

Fórmula Estel

ESGLÉSIA ESPANYA

Reunió entre la Conferència Episcopal Espanyola i la ministra d’educació Isabel Celaá

Davantl’anunci del nou avantprojecte de la Llei Orgànica d’educació que ha demodificar la del maig de 2006 (LOE), el 3 de desembre la Conferència EpiscopalEspanyola…

5 desembre 2018

Redacció

Comparteix

Davantl’anunci del nou avantprojecte de la Llei Orgànica d’educació que ha demodificar la del maig de 2006 (LOE), el 3 de desembre la Conferència EpiscopalEspanyola (CEE) va sol·licitar una reunió amb la ministra d’educació IsabelCelaá per transmetre-li les seves preocupacions i opinions al respecte. Latrobada es va fer a la seu del Ministeri d’Educació i FP, i per part de la CEEva comptar amb la presència del seu secretari general, Mons. Luis Argüello, idel president de la Comissió Episcopal d’Ensenyança, Mons. César Franco.

Enun clima de cordialitat, els dos representants de la CEE van manifestar a laministra la necessitat d’elaborar un pacte educatiu estable, que eviti elscontinus canvis legislatius a l’ensenyament a Espanya. D’altra banda, vanaprofitar la trobada per reafirmar el paper de la Constitució en totes les novespropostes de llei: “la Constitució segueix sent el marc de referència peldiàleg sobre el pacte educatiu”, van exposar els representants de la CEE.

Uncop va finalitzar la reunió, les dues parts van acordar continuar treballantconjuntament per arribar a un consens que permeti oferir un millor servei aldret dels pares en l’elecció de l’educació dels seus fills.

Més actualitat

CULTURA

ENTREVISTES

LLIBRES

Josep Nualart: "L'operatiu de Puigdemont és una cadena de 'Bàrbares'"

Josep Nualart

Josep Nualart presenta 'Tres dies d’agost', una crònica periodística sobre el retorn del president Puigdemont a Catalunya

13 juny 2025

Redacció

POLÍTICA

"Els socis de govern ara tenen més capacitat de pressió"

Pedro Sánchez

Gema Sánchez, politòloga de la Universitat Complutens de Madrid, creu que sortiran més escàndols i que hi haurà un avançament electoral

13 juny 2025

Redacció

SOCIETAT

Plataformes contràries a l'ampliació de l'aeroport asseguren que el projecte "és un document molt 'cutre' i amb pocs detalls"

Aeroport del Prat

Elena Idoate, membre de les plataformes 'Ni un pam de terra' i 'Zeroport' assegura que l'ampliació és un instrument de propaganda.

13 juny 2025

Redacció