La cantautora empordanesa Rusó Sala compleix una dècada de dedicació exclusiva a l'art de fer cançons, a la música i publica un nou disc, ‘Desirem’, un disc a trio amb els músics Aleix Tobias i Miriam Encinas. La cantant ha explicat al programa ‘A Primera Hora’ de Ràdio Estel “que el nom del disc ‘Desirem’ sorgeix d’una de les cançons de l’àlbum que es diu Desirar l’amic, que és un dels dos versicles d’Amic e Amat (obra de Ramon Llull) que he musicat, i que fa referència a l’arrel de la paraula desirar, aquesta manera antiga de desitjar”.
El disc ‘Desirem’, segons Rusó Sala, és un projecte emocionant, personal i que té el cant com a instrument primordial. L’empordanesa recull en aquest nou disc aromes tradicionals que esdevenen cançons, fletxes carregades d’intensitat que reflexionen sobre el desig i les seves arestes, sobre com alimentar la pulsió creativa en un món amarat de contradiccions.
Rosó Sala ha rebut el reconeixement de certàmens nacionals (Concurs d'Horta-Guinardó 2010, Certamen de la cançó de Salitja 2010) i internacionals (Premi Pino Piras 2013, Premi Andrea Parodi 2013) i compta amb 4 discos publicats (Ciutat Imaginària (2009), Mar Endins (2013), Fil de Coure (2015) i Desirem (2019)
Pots tornar a escoltar el programa AQUÍ
Més actualitat
"A Turquia trobarem destrucció, gent passant-ho molt malament i un escenari que no se li desitja a ningú"

Pere Frutos és el fundador de l'ONG K-9 Creixell, una unitat canina de rescat i salvament formada per voluntaris que viatja a Turquia per buscar supervivents del terratrèmol sota la runa
7 febrer 2023
Redacció, 
"La pastilla per deixar de fumar no és una vareta màgica, hi ha d'haver voluntat acompanyada d'un tractament psicològic"

El doctor Esteve Fernández ha explicat a Ràdio Estel que el Todacitan impedeix tenir síndrome d’abstinència i evita que el fumador tingui sensacions agradables a l’hora de fumar
6 febrer 2023
Redacció,