En directe

Fórmula Estel

AUDIOS

Sense categoria

SOCIETAT

Sandra Gonfaus sobre la grassofòbia: "Jo no trobava jaqueta a l'hivern. Passava fred"

Sandra Gonfaus, periodista i activista que lluita contra la grassofòbia, explica a 'La Caravana' com és viure en una societat de mirades reprovatòries i altres dificultats

2 juliol 2024

Redacció

Comparteix

Sandra Gonfaus, periodista i activista que lluita contra la grassofòbia, ha explicat a 'La Caravana' de Ràdio Estel com és viure en una societat plena de mirades reprovatòries pel teu pes i de dificultats adients. "Jo no trobava jaqueta a l'hivern. Passava fred". Una cosa tan essencial com anar calent quan les temperatures baixen no està garantit per a les persones grasses, perquè les botigues de roba no tenen talles grans. "No en tenen o només les tenen per internet, el que em fa pensar que volen els meus diners, però no volen la meva presència, suposo que perquè no és molt grata o dona una mala imatge a la seva empresa".

Sandra Gonfaus, periodista i activista que lluita contra la grassofòbia, a Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL
Sandra Gonfaus, periodista i activista que lluita contra la grassofòbia, a Ràdio Estel | RÀDIO ESTEL

Per a Gonfaus, que organitza tallers sobre gènere i grassofòbia, ser grassa no li condiciona la vida, la grassofòbia, sí, i explica en aquesta entrevista de quina manera i en tots els àmbits.

Sandra Gonfaus contra la grassofòbia: "Jo no trobava jaqueta a l'hivern. Passava fred"

0:00 / 0:00

Més actualitat

Sense categoria

Marta Vives: "Tots tenim històries excepcionals"

Marta Vives

Parlem amb la periodista i escriptora Marta Vives sobre la seva darrera publicació 'Tens la força de les coses'

5 maig 2025

ACTUALITAT

Sense categoria

SOCIETAT

El president de la Comissió d’Energia de Pimec sosté que ja se saben les causes de l'apagada

El president de la Comissió d’Energia de Pimec, José Enrique Vázquez, s'ha mostrat convençut que ja se saben les causes de l'apagada.

Entrevista a José Enrique Vázquez, president de la Comissió d’Energia de Pimec

5 maig 2025

Redacció

ACTUALITAT

ECONOMIA I FINANCES

El president de la Cambra de Comerç de Sabadell anuncia una acció conjunta contra l'opa del BBVA al Banc Sabadell

Sabadell

Entrevista a Ramon Alberich, president de la Cambra de Comerç de Sabadell

5 maig 2025

Redacció