En directe

Fórmula Estel

ACTUALITAT

POLÍTICA

Susana Segovia: "L'acord d’investidura s'ha de posar negre sobre blanc"

La portaveu dels comuns veu la promesa de 50.000 habitatges públics "un bon punt de partida, però no d'arribada"

9 octubre 2024

Redacció

Comparteix

Susana Segovia, portaveu segona dels Comuns al Parlament, ha volgut deixar clar que ara l’acord d’investidura amb el PSC “s’ha de posar negre sobre blanc”. Tot plegat ho ha assegurat en una entrevista a El Matí a Ràdio Estel després de l’anunci de Salvador Illa de construir 50.000 habitatges públics en sis anys. Segovia ha recordat que la proposta “figurava a l’acord dels comuns de l’agost per investir Salvador Illa”. Amb tot, veuen amb bons ulls l'acord i confien que es compleixi. “És un bon punt de partida, però no d’arribada. Posem les bases de l’acord i ara cal prioritzar l’accés a l’habitatge durant aquesta legislatura”, remarca.

“Vam trobar a faltar propostes”

Els comuns veuen positivament que Salvador Illa dediqués bona part del discurs a l’habitatge, però també lamenten que no es parlés d’altres qüestions. “Vam trobar a faltar que tractés la massificació turística que afecta l’habitatge. Moltes persones han de conviure amb això als barris o a les ciutats. Tampoc va parlar de la reducció dels creuers”, lamenta. 

“Estem predisposats a negociar els pressupostos”

Segovia, d’altra banda, ha dit que el seu partit remarà a favor en la negociació per als pressupostos del 2025. “Des dels comuns s’ha vist que sempre predisposats a la negociació sense que es construeixi en base a acords”. Ara bé, també ha avisat que ha de ser el PSC qui ha de convèncer que els pressupostos “van en el bon camí i concreten mesures”. Amb tot, assegura que hi ha un interès compartit de tots els partits que van donar suport a Salvador Illa perquè hi hagi nous comptes.

Entrevista a Susana Segovia, portaveu segona dels Comuns al Parlament

0:00 / 0:00

Més actualitat

ENTREVISTES

TV I SÈRIES

Anna Callís: "A Masterchef has d'estar entregada al joc"

Anna Callís

Entrevistem a Anna Callís, comunicadora i finalista de Masterchef, sobre l'aventura que l’ha portat de les xarxes a la televisió

11 juliol 2025

Redacció

Sense categoria

Plataforma per la Llengua: “Hi ha molta ràbia en l’obra de teatre contra el català. Va ser molt dolorós i desagradable”

La directora de l’entitat, Rut Carandell, valora l’obra de teatre contra el català que va contractar l’Ajuntament de Barcelona durant la presentació de l’informe de l’Observatori de les Discriminacions

11 juliol 2025

SOCIETAT

Ecologistes de Catalunya asseguren que el Departament d'Agricultura menteix en la prevenció de l'incendi a la Segarra

L'entitat deuncia que el Departament va baixar el pla de prevenció a Alfa 2

11 juliol 2025

Redacció