En directe

Tot sardana

ESCOLES

VIII Assemblea de les Institucions Educatives de l’Escola Pia de Catalunya

Aquestdijous 17 de gener, més d’un centenar de persones que formen part de l’EscolaPia de Catalunya de Catalunya s’han reunit al Centre Neàpolis de Vilanova…

17 gener 2019

Redacció

Comparteix

Aquestdijous 17 de gener, més d’un centenar de persones que formen part de l’EscolaPia de Catalunya de Catalunya s’han reunit al Centre Neàpolis de Vilanova i laGeltrú (Rambla Exposició 59-69) per celebrar la VIII Assemblea de les seves InstitucionsEducatives.

L’acte,com ha explicat l’organització en un comunicat, ha de servir perquè els gerents,docents, representants de les famílies i fins i tot delegats dels alumnes, avaluïnla feina feta en el darrer quadrienni i decideixin quines seran les polítiques iels objectius de la Institució per als propers quatre anys (2019-2023). Perfer-ho, més de 150 persones amb dret a vot culminaran un procés participatiuque va començar el passat més de setembre i que va permetre a tots els treballadorsi membres de l’Escola Pia plantejar noves propostes mitjançant una plataformadigital.

L’Assemblea,a més, compta també amb la participació del P. Eduard Pini, provincial de l’EscolaPia de Catalunya, del P. Enric Puig, secretari general de la Fundació Escola Cristianade Catalunya, i de la Sra. Pilar Contreras, directora general de CentresConcertats i Centres Privats de la Generalitat. 

Més actualitat

POLÍTICA

Els comuns s'aixecaran de la taula de negociació si l'1 de febrer no hi ha règim sancionador de lloguers 

taula de negociació dels pressupostos

La presidenta dels Comuns al Parlament recorda que el règim sancionador “no necessita l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat”

15 gener 2025

Redacció

POLÍTICA

Non Casadevall: “Salvador Illa fa balanç de cent dies de govern en quatre pàgines de DIN A4” 

govern de Salvador Illa

El secretari general de la CUP ha confirmat que el partit manté “de moment” l’esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat

14 gener 2025

Redacció

SALUT MENTAL

SANITAT

“No hauríem de medicalitzar amb pastilles la majoria dels grans problemes de la vida” 

més antidepressius prescriu

El doctor Jordi Mestres, vocal Junta de la Societat Catalana de Medicina Familiar i Comunitària (CAMFiC), alerta que Espanya és un dels països de la Unió Europea que més antidepressius prescriu

13 gener 2025

Redacció