David Pino, director del Port Vell, el port-ciutat de Barcelona, ha manifestat que tenir més busos nàutics per Barcelona "a futur podria tenir sentit".
![Una imatge del Port de Barcelona](https://www.radioestel.cat/app/uploads/2024/03/Port-Barcelona-1024x576.jpg)
En una entrevista al programa La Caravana de Ràdio Estel, ha valorat que "la mobilitat terrestre en molts àmbits està molt saturada, tot i fomentar amb el transport públic i la bicicleta".
Tot i això, Pino ha mostrat cautela amb la possibilitat d'ampliar aquest nou servei i ha explicat que el nou bus nàutic que entrarà en funcionament l'1 de juliol per la Copa Amèrica i que connectarà el moll de Drassanes amb el moll de Llevant "és un primer pas per veure si funciona".
El nou bus nàutic entrarà en funcionament l'1 de juliol i connectarà el moll de Drassanes amb el moll de Llevant
Després d'estrenar-lo, Pino ha comentat que analitzaran si "el servei és disponible i el tiquet raonable". Tot i això, ha reconegut que aquest "és un servei de certa complexitat, perquè la normativa marítima és més complicada i més car".
"És cert que altres ports internacionals, com són el de Rotterdam, Estocolm, Hamburg o Copenhaguen, aquests sistemes són molt habituals, formen part de la xarxa de cognoscibilitat del port i de la ciutat", ha comentat.
El director del Port Vell ha explicat que aquest tipus de transport no és turístic, "com les Golondrines", sinó un "transport per mobilitat diària i cap de setmana", tant per veïns i veïnes com per treballadors de la zona.